Projekt plakatu - ta część zlecenia była pierwsza. Na bazie zaakceptowanego plakatu powstała całą reszta materiałów promovyjnych - ulotki, zaproszenia (zmiejscem do wpisania danych gości) oraz rollup. Wszystkie projekty opracowanie pod druk wg. wykrojników / szablonów z drukarni przesłanych przez klienta (do czego nie było szablonów - standardowe wytyczne). Miało być inaczej, nowocześnie i nietuzinkowo... Całość wyszła na tyle dobrze, że klient podobno polecił mnie dalej.
W 'Internetach' też o tym pisali LINK
"Bardzo dziękuję. Wygląda świetnie jak zawsze !"
Kolejny zestaw materiałów reklamowych i promocyjnych przygotowanych na bazie zeszłorocznych projektów. Tym razem na nowe projekty nie było ju czasu więc delikatnej zmianie uległa kolorystyka materiałów. Po za ulotkami, plakatami i zaproszeniami powstał również projekt torby oraz prosty katalog będący podsumowaniem festiwalu.